Friday, November 27, 2009

hmmmm..... mggu ni adalah mggu last tok bersuke rie...

dah lame rasenye aku xtlis kt blog nih..
act, tlis blog ni kan mcm kite tulis diari kite..so aku ni xla reti sgt nk tulis diari ni...sbb aku xsuke.. aku xsuke nk catit kisah duke aku..abeh tu xkan nk catit kisah suke je.. 2 bkn khidupan namenye.. 2 dunie fantasi ade la..dunie dongeng..

2 bkknyer ape yg aku nk tulis sbnrnye.. mukadimah jer tuh..

hmm.... memandangkan ni mggu last aku nak bersuke rie..so aku kne la manfaat kan..haha...nxt week aku da kne stdy... stdy hard..!! nxt yr da spm.. pnntu idop aku..hale tuju aku.. aku kne capai matlamat aku...aku da xnk men2 lg da.. aku da serik.. result aku trok sgt... aku arap ape yg aku ushe mmbuahkan hsil yg mnjdi kebanggaan mak n abah.. aku kne ikot pe yg abah ckp...aku kne ptuhi rules dan jadual yg aku da wat.. aku msti kne ushe btol2!!!

aku akan buktikan!!

No comments:

Post a Comment